Brain Alliance Oy on Soprano Oyj:n osakkuusyhtiö

Ylläpitopalvelut

Verkkopalvelun julkaisu - elinkaaren alku

Säännölliset ohjelmistopäivitykset, varmuuskopiointi sekä järjestelmän toiminnan jatkuva valvonta takaavat, että verkkopalvelusi toimii ensiluokkaisesti nyt ja tulevaisuudessa.

Järjestelmään asennetaan kuukausittain tarvittavat ohjelmistopäivitykset. Ylläpitotiimimme tarkistaa lisäksi päivittäin, onko palvelimella havaittu kriittisiä tietoturvaongelmia, jotka vaativat välitöntä reagointia. Jos näin on, päivitykset asennetaan pikimmiten.

Varmistamme, että palvelun tiedot varmuuskopioidaan säännöllisesti turvalliseen paikkaan. Tämän jälkeen tarkistamme otettujen varmuuskopioiden toimivuuden.

Miten hyödyt asiakkaanamme ylläpitopalveluista?

  1. Palvelimesi on varmasti osaavissa käsissä.

    Tiivis yhteistyö palvelinratkaisun toimittajan kanssa parantaa suorituskykyä ja turvallisuutta. Mikäli ylläpito tapahtuu asiakkaan omilla palvelimilla, ylläpitotiimimme tutustuu palvelimeen ja sen toimintaan.

  2. Vikatilanteet vältetään ennaltaehkäisyllä.

    Ylläpitomme tapahtuu vakioidussa palvelinympäristössä, jossa valvonta on moninkertaista, ja ylläpitotiimimme tuntee palvelinratkaisun kokonaisvaltaisesti. Emme jää odottelemaan palvelun kaatumista, vaan valvomme ja seuraamme sen toimintaa aktiivisesti. Näin useimmat vikatilanteet voidaan välttää.

  3. Päivystys verkkopalvelun vaatimuksia vastaavasti.

    Jos huomaat häiriöitä palvelun toiminnassa, tavoitat meidät helposti. Käyttöpalvelumme mitoitetaan palvelun vaatimusten mukaisesti. Normaali tukiaikamme on arkisin kello 9-17 ja lisäksi tarjoamme laajennettua tukiaikaa iltaisin sekä viikonloppuisin. Palvelinratkaisun toimittajamme konesaleissa on päivystys 24/7.